Hamileliğimde hiç çatlamadım başlarda son 2 ay bi çatlamaya başladı komple resmen heryerim kıpkırmızı olmuştu bide ama hiç bi zaman üzülmedim gereksiz geliyor bana arkadaşlarım ay çok kötü olmuş karnın falan dedi ama hiç takmadım benim bedenimden bir insan çıkmış bir mucize var olmuş benim sevgimle büyüyor, karnım çatlamış çok mu? Evladım için herşey değer isterse tüm vücudum çatlasın, ben o evlat kokusunu duyunca dünya umurumda olmadı. 🤗