endegerlimoglumm enh-enh çay veya damla çok işe yarıyor alabilirsin.ben humananın çayını içiyorum eskiye göre sütüm var şükür
gulsumclk12 Sütünüz bebek emdikçe gelir ve sadece su içerek de süt gelir ama en önemlisi bebeğin emmesi o da çok sabırlı bir iş ben de 10 gün boyunca çok çektim emmiyordu sabırla hergün emzirmeye çalıştım ilk gün emmedi sadece kucağımda kokumu aldı ikinci gün yine emmedi ama ağzını sürtüyordum üçüncü gün yine emmedi öyle hergün yılmadan devam ettim sonunda başardım sonuncu günde çok güzel emmeye başladı sonrası zaten süt artıyor vesaire kendiliğinden geliyor çok korkuyordum bende acaba mama mı vermek zorunda kalacam diye ama çok şükür sadece anne sütüyle besleniyoruz inşallah siz de başarırsınız