Mrvalpr bizim yeni doğarken sarılık bı hafta sürdü 8. Ayda sarılık yine başladı ama hep vardı ama az azdi birden yükselişe girdi kanlar temiz idrarda sıkıntı yoktu emzir dediler bol bol , güzel bı kilo da alıyordu en son ultrasonda taşlar olduğu farkedildi pisliği birden beyazladu