leylimleylim benim ortanca oğlum yay.allah aşkına yetişkin yay erkekleri nasıl karkaterde oluyor biraz anlatır mısın.çocuk yay biraz fazla yoran bi burç.ittirmeyle yapıyor her işi.kendi sorumluluklarını bile.(ders,ödevler vs..)ve çok dağınık😭😭😭..(bu ara da 12 yaşında şuan)vallahi şimdiden gelecekte ki gelinim için üzülüyorum.