Adalet-34 40 gün oldu ufak bi şişme var alt bölgede dikişlerimin olduğu yerde biraz iltihap ve hafiften kan geliyor var mı aranızda bu durumu yasayan
Aley_ Adalet-34 İltihap oluştuğunu farkettiyseniz doktora gitmeniz iyi olur, büyüyebilir, yayılabilir. İltihap dışında kokulu akıntı falan da var mı? Bende normal doğum yaptım ama böyle bir şey yaşamadığım için bir bilgim yok.
Muhtesemelis Adalet-34 benimde oldu iç dikişlerin açılmış dedi çömelme bacaklarını açma ağır iş yapma dedi ve fitil verdi sonra geçti zaten
Sena00 Adalet-34 kızım 6 aylık olmak üzere hâlâ dikiş yerlerim ağrır akıntım olur sürekli kendimi yeni dikiş atılmış gibi hissediyorum 😐
Adalet-34 Aley_ evet koku var malesefki bende doktprumla görüştüm en kısa zamanda gel diye allah nasip ederse haftaya gidecegim
Adalet-34 mert2021 benimde öyle böyle et ben gibi derinin altı şiş hafiften degişince sıvı çıkıyor acaba antibiyotik verirmi emziriyoeumda insallah bebegimi etkileyecek bişey vermez
Adalet-34 Muhtesemelis anam bacım iş güç yapmazsam evimi kim temizler çocuktu kocaydı yemek temizlik mecbur yapıyoruz fitil vericekse çok iyi
mert2021 Adalet-34 ay vallahi sızlıyor bazen orası ve iç çamaşırımda anlıyorum ordan sızıntı olduğunu
Adalet-34 mert2021 benimki sızlama degil ama hafiften kanama ve sıvı oluyor yasaklar kalksın hemen gidicem cok sıkıntılı camasır bazen denk gelince acıyor
Sena00 Adalet-34 keşke ya ben çok çektim doğumdan hemen sonra enfeksiyon kaptım üstüne hemoroid oldum kabus gibiydi 😐 hâlâ arada çekerim ikisinin ağrısını
Adalet-34 Sena00 hemoroid çok şükür olmadı ama enfeksiyon çokta acılı degil ama hafşften de olsa acısı var
Hilokiiii Adalet-34 batikon ve gazlı bez kullanmış mıydınız doğumdan bu zamana kadar ciddi anlamda enfeksiyon olduğunu anlıyorsan uzman doktora görünmen gerekiyor iltihap çok normal olabiliyor fakat dikkat etmek de gerekiyor bu durumda kullanıyor muydunuz acaba gazlı bez ve batikon
Hilokiiii Adalet-34 normal doğum dikişleri yaklaşık 40-50 gün kadar sürüyor ve acısı anlatılmaz yaşanır 😂 ama batikonu ilk günden kullanıp dikişler kaynayıncaya kendini atmaya başlayıncaya kadar devam etmeniz gerekiyordu bu yüzden enfeksiyon kalıp iltihap oluşmuş olabilir 😊 kadın doğum uzmanına görünün isterseniz 🌸
Adalet-34 Hilokiiii yaa kendimize baköadık ne hale geldim anacım bazen hiç canımızın kıymetini bilmiyoruz ki insallah en kısa zmanda görüncem inşallah 🤲
Hilokiiii Adalet-34 hiç bir şey senden değerli ve önemli değildir bebeğin hariç 😁 ama onu da 1-2 saatliğine kendine ayırıp gitmen gerekiyor ciddi sorunlar açılmadan dikişlerin de sorun oluşabilir ve onlar kaynaşmazsa tekrar dikiş uğraş dur 🌸