Bebeğim 8 aylık bugün kan alındı genel tahlil için bebeğim sabah 9 dan bu saat oldu hala ağlıyor gözleri kıpkırmızı ve şişti emmiyorda doktora götürdük doktor her şeyi normal bazen bebeklere bu kan alımları tramva yapabiliyor dedi başına böyle bir şey gelen var mı ? Ne yapmalıyım şaştım kaldım o ağlıyor ben ağlıyorum 😞😞