Merhaba güzel anneler bebeğim 3 ay 11 günlük geçen haftalar meme reddi yaşadı kosa zaman sonra eski düzenimize dönmüştük ama tam 1 haftadır bebeğim çok huysuz emmek istemiyo uyumak istemiyo keyifsiz aşırı ağlıyo haykırıyo resmen eli hep ağzında salyası akıyo öyle bi ağlıyoki 1. kattaki komşu duyuyo acaba bi yerinde mi bişey var atak mı diş mi bilmiyorum sürekli başım ağrıyo biz gibi olan var mı?