AcemiBirAnne1603 emzirmeyi kesmeyin lütfen, devam edin, emzirdikçe gelir sütünüz. Gögüslerin yumuşak olması sütün kesildiği anlamına gelmez, terbiye olması diye bir durum var, belki odur.
Sağdığımız süt bebeğimizin emdiği kadar olmaz, bebeğimiz çok daha fazlasını emer, merak etmeyin.
Bebeğinizin burnu tıkalıysa ya da gazı varsa da o şekilde memeyi bırakıp kendisini geri atıp ağlar, bunları bir kontrol edin.
Bir kere gaz çıkarması bittiği anlamına gelmez, daha fazlası olabilir, gaz çıkarmasına yardımcı olmaya çalışın.
Umarım çözülür en kısa zamanda.