poyrazmoms
Merhaba oğlum 9 aylık rotavirüs kapmış ishal oluyordu test verdik kakasından rotavirüs çıktı sizler nasıl atlattınız ben aşı yaptırmadım doktorum gerek yok yaptırıpta yakalanan çok geldi demişti o yüzden yaptırmadım ilaç kullanıyoruz su an ilk gün ateşi vardı geçti şimdi hala ishal bol sıvı veriyorum ama iştahı kesildi sürekli emiyor ama hiçbirşey yemiyor 🙁