Her birimiz hem cinsiz ve anneyiz burda karar veremediklerimiz için yada yaşanan sıkıntı veya durumlardan dolayı fikir ve yorum almak için buradayız 🙇🏻♀️ Genelleme yapmıyorum ama linç etmek Hoşşş mu birçok postta yada kendimde karşılaştığım bi durum bu linç. Daha geçen gün annenin birisi yazmış aşı dan sonra banyo sadece dedim ki bana her aşıdan sonra 3 gün banyo yaptırmasan iyi olur. Biri de yazmış ki banyo yapılabilir bilmiyorsan yazma yorum yapma daha kendi bebeği 3 aylık göreceği bir çok gün varken. Bu çok basit bir örnek. Yani demem o ki bizler burada bildiklerimiz yada yaşadıklarımız yada duyduklarımız hakkında yorum yapıyoruz uymak veya uymamak size kalmış. Aynı şekilde bu benim için de geçerli. Birilerini linç eden canımcılara sesleniyorum asıl size üzülüyoruz