32 aylık oğlum. Hemen hemen tüm renkleri öğreneli aylar oluyor.Şarkıları,ilahi ve sureleri ezberliyor. Yine aynı şekilde 10 na kadar saymayı da kendiliğinden öğrendi. Biz ısrar etmedik,saklambaç oynarken kapmış.Sonradan öğrendim ki doğrusu buymuş.Yetişkinden farksız konuşuyor,kelime dağarcığı harika ama asla oyun oynamayı sevmiyor. Çok kısıtlı hobileri var.Etkinliklerden hoşlanmıyor mesela.Yakalamacılık,saklambaç,su ile oynamayı seviyor. Yönlendirmemden hoşlanmıyor,çok kafama takıyordum ama yanlış olduğunu öğrenince onu da kendimi de saldım:) Gün içinde sürekli o ne,bununla ne yapacaksın, anne uçaklar nereye gidiyor,kuşlar neden kaybolmuş,bu ne işe yarıyor vb sorular soruyor ve ben mutlaka hepsine özenli şekilde cevap vermeye çalışıyorum. Şimdi keşfetme,sorgulama zamanları. Mutlaka sorularına en yalın şekilde cevap bulabilmeliler.