BademsMam bol sıvı alımı ve emzirmek gerekiyor sezeryan dogumlularda geç gelmesi normal sanırım stres yaparsa süt artmaz hatta biter bile Allah korusun ben şöyle yapmistim sütüm çok çeşme gibi akıyor demistim 😅🤣🤣şaka bir yana gerçekten işe yarıyor sonuçta beyin sinyalleriyle çalışıyor süt kanalları