Ben 60 ile hamile kaldım 85 ile doğuma girdim sezeryandan 2 ay sonra korseli tayt giymeye başladım şuan 7 kiloyum ve neredeyse hiç göbeğim yok. Marka ismi vermek yasak mı bilmiyorum ama aşırı uygun ve etkili bir tayt iyi ki almışım diyorum hem zayıflatıyor hem de sıkılaştırıyor hem de çok kısa bir sürede