Birminisannesi Happy1003 ben kullandım işe yaramadı şu an başka bir tane kullanıyorum daha iyi geldi SYMBI-SYS diye bir damla
Kader_152199 Birminisannesi bende ilk onu kullanmıstım çok memnun kaldım sonra bitti tekrar aldı eşim eczacının elinde yokmuş biogaia vermiş yani çok gazı olan bir bebek değil ama pek memnun kalmadım bende
TuruncuLimon Happy1003 ben kullandım canım 2 ay 2. Aydan sonra gaz maz kalmadı kızımda bıraktım çok memnun kaldık biraz pahalı ama çok işe yarıyor tabi her bebekte farklı olabilir
hypatia TuruncuLimon evet, içerisindeki probiyotik bakteriler bağırsak düzenine yardımcı oluyor fakat gaz damlası olarak tek başına pek işe yaramaz. Bağırsak florasını düzenler.
Dragon2018 Happy1003 Biogala baya etkili devamlı ve aynı saatte vermek gerekiyor etkisini zamanla gösteriyor ben bırakınca anlamıştım ise yaradigiji😅😅
Muchkin Happy1003 kullandım o tek bi ise yaramıyor yanına bir gaz damlası kullanmanız lazım ama tabi ben kullanmama rağmen bir ise yaramadı zinco damla dışında denemediğim şey kalmamıştı
TuruncuLimon hypatia benim kız çok gazlı değildi ama çok işime yaramıştı ben tek başına kullanmıştım ekstra bişey vermemişlerdi :)
Deladeg Bize prof. Bosuna hiçbir gaz damlası yada ilaç denemeyin cocuga bosuna kimyasal vermiş olursun dedi ona ragmen biogaia dahil hepsini denedim ama hiçbir işe yaramadı gerçekten… 3.ayda kendiliğinden bitti gaz sorunumuz. Zaman bırakın bence çıcugu sıcak tutun bide bol bol bacaklarını hareket ettirmeye çalışın en önemlisi de sabredin… Geçicek tir illaki
Kursad_1201 Ben bütün gaz damlalarını kullandım, biogai da dahil. Her gün akşam saat 10 da veriyordum barsak florasını düzenleyen bir prebiotik gaz damlası değil, faydasını gördüm mü görmedim mi inan anlayamıyorum. O kadar çok damla vs kullandım ki hiç biri çare olmadı. En son 1,5 ay önce tüm gaz damlalarını bıraktım, baktım olacak gibi değil versem de vermesem de aynı en azından daha fazla ilaca maruz kalmasın dedim. Sadece günde ¾ kez masaj yaptım. İnanın damlaları bıraktım iki gün çok zor geçti ilaca alıştığı için sonra öyle rahatladık ki, kendi gazını kendi çıkarıyor. Eskisi gibi sancılanmıyor. Afedersiniz pırtlayınca edince gülüyor ediyor. Ay önceden günde 1 defa pırt yapıyorsu o da ittire kaktıra masaj yaptırarak. Bazen akışına bırakmak gerekiyor. Barsakları ancak dış dünya ile bir araya gelip kendi oksijenini almaya başlayınca gelişen bir organ. Ne yapsanız tam anlamıyla fayda etmez. Sabırla duayla masajla duşla bir şekilde halledin. Daha sonra bu damlalar barsak tembelliğine sebep oluyor.
Yunusemreveannesi Happy1003 bende kullaniyorum canim iyi geldi bize ama hic bi ilac kesin cozum degil sadece rahatlatiyor o an
hypatia TuruncuLimon çok gazlı olmadığı için başka bir şeye ihtiyaç duymamışsınız ne güzel 🌸 benim kızım çok uzun zaman boyunca ağır antibiyotik tedavisi gördüğü için bağırsak florasını güçlendirmek adına kullanmıştım.
Ylm Bebegim 30 günlük, bir haftadır kullanıyoruz, ama bio gaia gaz damlası degil, prebiyotik damla. Bugün doktor kontrolümüz vardı, doktorumuz bio galiayı kesin, gazı fazla oldugunda sab simplex verin dedi. Bugün onu aldık, bakalım umarım işe yarar 🙏