Doga23 daha iki haftalıkken pişik oldu, iki ay sürdü. 1 aylık muayenesinde doktor pişiği görür görmez, alerji bu dedi. Günde 10 defa kaka yapardı istisnasız. Ve çok huzursuzdu. 2.ayına doğru kusmaları başladı. Emdikten sonra içtiği sütü sindirmeden çıkarırdı, 5-6 defada. İşte o dönem meme reddi başladı. 3-4 aylıkken saç dibi, kaş ve kulak arkalarında egzama çıktı.
Ama kilo alımı normalse doktorlar pek üstünde durmuyor alerjilerin. 3 aylıkken kontrolde aldığı kilo önceki ayın üçte biri olunca diyete başladım. 4.ayda kakasında kan görünce alerji doktoruna yönlendirilip katı diyete geçtim. O zamandan beri bebeğim huzurlu çok şükür ama hala kilo alımımız az ilerliyor