3 ay 11 günlük bir bebeğim var .Uykusu gelince aşırı huysuz oluyor .Uykusu var gözleri küçülüyor ama uyumamak içim direniyor,ağlıyor .Kucağımda hoplatıyorum,zıplatıyorum yok bana mısın demiyor .Bazen evin içinde koşuyoruz sussun diye ancak öyle susuyor .Neden böyle atak olabilir mi acaba ?