Merhaba Anneler😊
Şuan uyuyor olmayı isterdim ama bebeğim uyumuş olmasına rağmen ben buralarda geziniyorum 😬🤭 Oğlum 3 aylık oldu. Bu aylarda yada takip eden aylar için tecrübelediğiniz önerileriniz aklında bulunsun dedikleriniz var mı? Belki birbirimize yardımcı oluruz 🥰 Mesela ben artık uyku için alarm vermesini beklemek yerine belirli saatlere alıştırıp kendim uyutmaya çalışıyorum. Buna alışırsa zamanla kendi kendine de uyuyacağını düşünüyorum 🤔🙈