Ayla-T Kesinlikle tavsiye ediyorum. Çok pratik sürüşü rahat tek elle açıp kapıyorum. Taksiye binerken dolmuşa binerken çok rahat ettim.Arabamızada sığdı.Çok yerde kaplamıyor