Nefes1490 Bebeğim 2 aylık yüzünde sivilceler var anlamadım bianda çıktı kafasindada var nedn oluyo, cikiyo bunlar tedirgin ediyo birazda beni doktr kontrolunede çok var başka yerede götürmek istemiyorm
Browni_61 Nefes1490 küçük nokta noktaysa bnm bebegmdede cikmisti 15 gunlkken nerdyse 20 gn 1 ay snra düzelmişti.
Mervegem Nefes1490 süt alerjisi olabilir canım takipte kal çokta ihmal etme göster mutlaka doktora yakın zamanda
Hilokiiii Nefes1490 kilo alımı olan bebeklerde olun o sakıncalı bir durumu yok sütün yararlı geliyor 😊😊
RabiaMevaninAnnesi Canim benim bebeğiminde o donemlerde vardı.Doktor isilik demisti.Hergun banyo yaptır ve cok kalin giydirme.
Mommm44 Nefes1490 benim kızımda 2 aylık kulak arkasında ve gıdık bolgesinde var kimi sıcaktan kimi Kilo alıyo ondan kimi alerji diyo bende anlamadım ama anladığım şu bebeklerde oluyomuş bi kaç aya düzelir
Mommm44 Mommm44 doktora başka bi nedenden götürdük tam çıkacakken yüzünü sordum alerjiden dedi ama önemli bişey olsaydı biz sormadan soylerdi ve biz çıkıyoduk nerdeyse ben unutmuş olsam bilemicektim ama duyduğum kadarıyla doktorlar kilodan çıkıyo demiyolarmış
Beykamom16 Mommm44 canım aynısı var bebeğimde doktor süt alerjisi olabilir ama kilo alımı güzel olan çocuklarda çok önemsemeyiz bu durumu dedi gittik kg alımı güzeldi üstünde durmadık
Nefes1490 Mommm44 bana da öyle dediler ama bebegm zatn yoğun bakımda kaldı benm doğar doğmaz o yüzden hala zayf kilo faln almadı ama neyse kötü bişey olmasnda ins cocuklrmzda