Kızlar emzik konusunda biraz tecrübesizlik birazda cekimserlik yaşıyorum nasıl kullanmalıyız damak yapısı bozulmasın ben sadece uyiturken veriyorum sonra çekiyorum kendi birakmadan çekmem sorun yasatirmi ilerde ya da verme sıklığı mi artirmam bayagi kolaylık sağlıyor açıkçası ama içten içe acaba yanlış mı yapiyorum diyorum yardımcı olursanız sevinirim