Merhaba hanımlar,bebeğiniz kucağınızdayken onunla aynı odadayken telefonu kullanıyor musunuz?Hamileyken çok dikkat ediyordum ama şimdi öyle olmuyor malesef,en başta kolik müzikle uyuyor çünkü,sizler ne yapıyorsunuz dikkat ediyor musunuz aynı ortamda telefonu kullanmamaya