Gzdsrm şunun için sordum. İst çam sakura hastanesi demişti ki randevular çok yoğun, 45 günlük olunca ara hastanenin görüntüleme bölümüne bağlan ve musaitlik durumunu sor. Aynen öyle yaptım, hemen gelin çekelim dediler. Çektirdim. 45 günden önce çekim yapmıyorlardi. Şehir hastanesi varsa orada, bilmiyorum, arayıp bilgi alabilirsiniz. Bir elde birinci ay kontrolune giderken çocuk kardiyoloji ve göz randevusu da alıp muayene ettirdim. Rutin yani o şekilde yapılsa daha iyi olurmuş