Merhaba güzel anneler, ablam 31+3 günluk gebe iki gün önce çok yogun kanaması oldu sancisi çıktı. Hastanede halen yatıyor. Böyle sağlıklı doğum yapan var mı? Ciğer geliştirici igne vurdular. On senelik evliler ilk bebekleri çok zor oldu. Lütfen yaşayan varsa yardımcı olur musunuz?