MltmBrkn gozdenil sidefer kullandık doktorumuz diğer kan ilaçlarına göre daha masum ve kabız yapmaz demişti. Ama bizde kabızlık yaptı kullanmayı bıraktık
TgcDvc gozdenil sidefer kullanıyorum hem renksiz tadı guzel.. doktor saglık ocagınınkini önermedi zaten 3 gun vermiştim cocuk cok huzursuz olunca bıraktım
MelikeNarin gozdenil içinde zararlı bişey var demişti doktorum ismini unuttum şimdi yalan söylemiyim bide kullananların yüzde 60 ında bebeklerin dişlerinde leke bırakıyormuş sağlık ocağının verdiği vegaferon o sebeple sidefer kullanıyoruz