Canım hamazinc krem. Çinko içerikli olduğu için çabucak iyileştiriyor.eczacına da danışabilirsin. Ama krem kullanmak istemiyorum dersen de zeytinyağını tavada dumanı çıkana kadar kızdırıyorsun yakıyorsun yani sonra onu tamamen soğutuyorsun. Bebeğin altını ıslattığın pamukla temizleyip zeytinyağını güzelce sürüyorsun pişikse de mantarsa da 3-4 güne kalmaz geçer Allahın izniyle