alkilic Bizede doktorumuz 5 aylıkken ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi.
Bir liste verdi. 3 günlük kuralı kesinlikle uygulanması gerek dedi. Önce sebze tadımı, sonra yoğurt, daha sonra meyve, akşam muhallebileri en son kahvaltı ile ilerleyeceksiniz dedi.
Sebze tadımı yaptık ama oğlum tadımdan ziyade bayağı bayağı yiyor ☺️ 3 gün kuralını her sebzede uygulamadım.
Misal karnabahar, patates, havuç karışımını çok beğendi.
Ana sebzeleri yedi. Bugün brokkoli vereceğim bakalım beğenecekmi?
Dünde yoğurt yedi ilk defa. Ağzını ekşitti ama yedi. İlk tanımlarda ekşitiyorlar 🙈veya dili ile itiyorlar. Ben yoğurt Cam şişe “Sek” sütten yaptım. Maya olarakta activia kullandım. Küçük kavanozlarda mayaladım. Çalıştığım icin kolaylık olsun diye, yoğurt mayalama makinesi aldım. Çok işime yaradı. Yoğurtlar güzel de oldu. Yoğurt ve sebzelerden sonra meyvelere geçeceğim.