Dogaipek yani zararı var mı yok mu görünürde bunu kimse bilemez.
Bişe olmaz veya bişe olmadı diyenlere şok oluyorum..
Evet bende boyuyorum. 6 aydan sonra 2 ayda 1 boyarken artık 2 yaşını doldurdu her ay boyuyorum.
Hemen hızlıca boyuyorm çok fazla solumamaya çalışıyorum. Haa derimden nası sütüme geçer ne etki yapar tabiki bilemiyorum.. sığındığım şey ise mutlu anne mutlu bebek. Kendimi iyi hissetmek için boyamam şart.