NurSema01 benimde ilk çocuğumdu korkacak hiçbir şey yok, bir kaç gün krem süreceksiniz bir de ilk gün çok ağlarsa şurup verirsiniz ben şurup verme gereği bile duymamıştım. Küçük tuvaletini değilde büyük tuvaletini yaptığı an bezini değiştirmeniz gerekiyor. Küçük tuvaletini yapması sünnetine iyi geliyor. İki güne bir şeyi kalmıyor hayırlısıyla :)