Kızlar öncelikle bilerek bu başlığı seçtim daha çabuk görünür diye çok afedersiniz ramazanın başında reglim bitti vede şuan hafif bi lekelenme oldu açık kırmızı bildiğiniz adet kanaması gibi acaba ben erken adet mi oldum yoksa spiralden mi böyle oldu şuan hiç anlam veremedim napsam sizce bilemiyorm en iyisi sahura kadar bekliyim diyorum devamı gelirse zaten tutmam ama gelmezse yıkanıp niyetleniyim değil mi🥴