Yaptırdığım son üç kan tahliliğinde 9 aylık bebeğimde nötrofil düşüklüğü olduğu söylenildi oğlumun değeri 440 doktorum normal bir bebekte %40 sa senin bebeğinde bu değer %9 dedi. Hemotolojiye yönlendirmesi gerektiğini ancak orada çok ayrıntılı tetkikler yapıldığını bebeğimin hırpalanabileceğini düşündüğünden Bir ay daha bekleyip eğer tekrar düşük çıkarsa busefer yönlendireceğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı çok mutsuzum ve korkuyorum. Nötrofil değeri nasıl yükselir ?? Bnmle aynı durumda olan anneler var mı 😞😞😞