Merhabalar
Ben Kasım’da sezaryen epidural anestezi ile doğum yaptım, ancak 2 ay sonra sırt ağrılarım başladı arkasından kollarım da uyuşmaya başladı başı şeyleri tutamıyorum ağrı olunca.
anestezi etkisinden diye düşündüm hala da ağrıyor bu durumu yaşayan varmıdır ve yaşayıpta ne yaptınız?