ReisinKizi Görsellerde olduğu gibi duruyor sadece bir defa kullandım. Hediye geldi. Sonra başka beğendiğim bir model arabayı aldım. İstanbuldayım ilgilenen olursa yazabilir. Tertemiz duruyor depomuzda. İsteyene kendimde görüntü atabilirim
ReisinKizi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Fiyat 500 tl. çok daha fazlasına alındığını biliyorum. Kendi babam aldığı için.