Araslina merhaba, meme reddinin bir kaç sebebi olabiliyor. Bazen atak dönemleri de buna dahil. Ama alerjik bir durum da olabilir. Afedersiniz kakası nasıl bebeğinizin? Çünkü benim bebeğimde aynı şekilde önce meme reddi yaptı sonra biberonla da olsa sütümü içmek istemedi öğrendikki süt ve çoklu besin alerjisi varmış. Tamamen mamaya döndük. Yemesi ve güncel durumu atak evrelerini saymazsak iyi gibi. Alerjik bebeklerde bu durum çok sık yaşanıyor