Dmrcyda dalin avakadolu bebe yagi kullaniyorum bebegime cok iyi geldi. Sudocrem benim bebegime yaramadi. Ben bepanthol kullaniyorum. Ara ara da hametam kullaniyorum ki hametani doktorum ozelikle onerdi gerçekten guzel ve ssk karsiliyor. Pisik oldukca dgil gunde sabah ve aksam surebilirsin. Ben kakasini yaptiktan sonrada suruyorum cunku benim bebegim ikinan bir bebek o yuzden kizariyor hemen.. bide baldirlarina suruyorum cunku tonbis hemen kizariyor. Yani pisik onleyici tedavi edici degil kremlerimiz. Bu yuzden pisik olmadnw once surmeliyiz ki engellesin. Ben boyle dusunuyorum. 4. Ayimiz bitti cok sukur hic pisik sorunu yasamadik Allahim da yasatmasin