elifkrhsn tosbikyanak-ela- Tesekkür ederim bugün aldırdım eşime bi kere sürdüm ama yağlı bi kıvamı varya sanki kızartmıstı telrar bezini değiştiğimde . Sürmekten cekindim tekrarşamadım :(