Damla29 Bebesaaaa ulaşabilcegin yada yakının akraban yokmu ateş ölçer aldıracak tek basına nasıl yapıyor sun canım
Fitifiti turansmom Ateşte önemli olan durumlardan biri çocuğun hali,ateşe karşı direncidir. Maşallah oğlunuza. Ama gece boyu takipte kalın,ilaç etkisini yitirince çıkabilir tekrar.
turansmom Fitifiti Evet öyle yapıyorum 4 saat once vermiştim baktım 38,6 hala yine verdim calpol. Peki normal mi 6. Ay aşisında bu kadar ates?
Fitifiti turansmom Arkadaşa yazdığım yöntemleri uygulayın,sürekli ilaç vermeyin karaciğerleri yoruyor calpol. Aşı maalesef her bebekte farklı etki yapıyor. Biz de ateş olmamıştı mesela.
Solocannn Bebesaaaa küveti ılık su doldur canım bebeğini içinde biraz yıka pedifen ver baktın düşmüyor soğuk bezle tampon yap sürekli kontrol et canım inşallah geçer geçemezse muhakkak doktora gidin ateş bu ihmal etmeyin 🙏🏻
Tosbikkizim Fitifiti merhaba forumda ararken yorumunuza denk geldim. Kızım 6 aylik 38.2 ateşi var ishali var. Üzerini soydum patates haşlaması ve yoğurt yedirdim. İlac vermek istemeyenlerdenim. Baska öneriniz var mi
Fitifiti Tosbikkizim Merhaba,ateşe ishal eşlik ediyorsa mutlaka kan ve gaita testi vermeniz lazım. Bağırsak enfeksiyonu olabilir. Ya da kan da lökostit yüksek çıkabilir. Siz acilen hastaneye gidin ve beni de haberdar edin. Umarım ilaçlık bir durum yoktur.
Tosbikkizim Fitifiti cok teşekkür ederim. Aşırı huzursuz . 10 dakikanın 1 dakikası keyifli. Kucağımdan inmek istemiyor. Kendi basına oyalanamiyor sürekli inliyor gibi. Eşimi arayıp gideceğim. Sizi de haberdar ederim tekrar teşekkürler
Kwsr Fitifiti merhaba bu Sarımsak zeytinyağını ayağına yaptıktan sonra ne kadar bekleticez acaba birde kac defa yapilio .
Fitifiti Kwsr Merhaba. Ateş durumunda kuruyana kadar yapılabilir. Ama öksürük için geceden yapıp,üstüne çorap giydirip sabaha kadar kalmalı ve en az 3 gün tekrar edilmeli.