Büyük ihtimalle hastadır çünkü 1 haftadır benimde bebeğim öyle ilk çok kötü oksuruyordu bide boğazında balgamı varmış gibi sesler çıkarıyordu doktora götürdüm antibiyotik verdi bide geniz akıntısı varmış bizde hala serum kullanıyoruz ateş öksürük geçti ama hala balgamı duruyor sanki boğuluyormus gibi oluyor büyük ihtimalle sizin bebekte usutmustur bence bı doktora gosterin