Bebegim 1ay 7gunlukken gazdan dolayi hastaneye gitmistik kontrollerde sol bobrek kanalinda 5mm genislik var dendi daha sonra 6aylik kontrolde 7mm olmus ve suan 8aylik olduk 10mm genislemis boyle olupta sonradan duzelen varmı acaba insallah daha da ilerlemez ya cok korkuyorum bebegim 33haftalik dogdu bu arada 😢