birurasmeselesi Sezaryenden kısa bir süre sonra hamile kalıp doğum yapanlar var mı ? En az iki yıl beklenmesi gerekiyor diyor doktorlar. Bu süreden önceki hamilelikler de herhangi bir tehlike var mıdır 🙄
Busra0102 birurasmeselesi ben ikinci çocuğama sezaryen doğum yaptıktan 6 ay sonra kaldım hiç bir zararı olmadı
Dezehs birurasmeselesi benşm kuzenim 1 sene arayla doğu yaptım biri 1 yaşına girdi 2 gün sonra doğum yaptı
3children1mom birurasmeselesi Benim kızımla küçüğün arasinda 22 ay var kimisi 6 ay arayla hatta 3 ay arayla hamile kalıyor 🤷🏻♀️🙈
New birurasmeselesi Benim doktorum yasim 33 oldugu icn bir bucuk yil dolunca ikinci cocugu yap hicbsy olmaz demisti.