Hazalperi Kızlar bebeğim 6 aylık oldu avent emzik kullanıyoruz ama sadece emziği uykuya geçerken 10 dakika tutuyor gün içinde hiç emmiyor şimdi sorum şu bu emziği 6-12 ile değiştirmeme gerek var mı
Prensinannesii Hazalperi bilmiyorum ama 3 ayda bir yenileyin diyorlar ya o yüzden ben aldım mesela e bebek tekara indirimli getirmişti
Aybars2020 Hazalperi ah bu emzik sorunsalii🤦♀️ benimde oglum.emzik yüzünden sürekli uyaniyor veriyorum tekrar oyle geri daliyor. Bırakıp bira(tirmama konusunda kararsızım bende. Bu aksam deneyim dedim kıyafetleri koparıyor emzik vermeyince :( birde başka bir emzik kullanmıyor :/
elseval Hazalperi bence ayına uygun olan emziği kullanın.çünkü damak yapısı vb değişiyor sonuçta büyüdükçe ve az bile olsa bebeğiniz emiyor sonuçta.
Ebru2ozturk Hazalperi normal de değişmen gerek ama bazen büyük geliyo benim kızıma büyük geldi alırsan ucu Küçük duranlardan al derim emebikmesi için
Hazalperi Aybars2020 uykuya geçince benim kızım atıyor emziği uyanmıyor canım çok şükür senin işin zor
Aybars2020 Hazalperi insanallah bizimki de duzelir. Belki başka sebepten uyanıp emzik aklına geliyordur o yüzden ağlıyordur zamanla düzelir umarım. sizin kac aylikti
elseval Hazalperi haklısınız.ama sonucta ne kadar daha emzik kullanacagını bilmiyorsunuz.kısa süreli olsa da uzun bir süreç olursa damak yapısını bozabilir belki.riske atmaya gerek yok bence.siz bilirsiniz tabi.
Lidya-t Benim bebeğimde sadece uykuya geçişte alıyor uyuyunca direk atıyor ben aya göre değiştirdim çok ya da az almasına göre değiştirmiyoruz sonuçta damak yapısına göre değiştiriyoruz