Tugbaa058 slikon başlıklardan kullanabilirsiniz kısa bir süre (3 günden fazla kullanmamak gerekiyor, alışmaması için), en azından çektiği zaman onu çeker. Bu sırada da kremlerle destekleyip iyilesmesini beklersiniz. Lansinoh kullandım ben hep. Bir de emzirmediğiniz zamanlarda da gümüş kapak kullanırsanız iyi gelir. Çok geçmiş olsun, umarım hızlıca geçer.