Merhaba 10 gün sonra işe başlıyorum . Kızım 10 aylık . Sütü ne zaman sağıp buzluğa atmaya başlamalıyım ? Ve kızıl gün içimde çok emiyor beni ben işteyken anne sütünü annem kaç kere vermeli? Ve son olarak işte sağdığımda sütü eve nasıl getirebilirim ? Deneyimli çalışan annelerden yardım bekliyorum 🤷♀️😇