Jessim Merhabalar güzel anneler korona geçirip sonrasında regl de sıkıntı yaşayan var mı acaba? Şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler ☺️
basaktpe12 Jessim canım benim biraz farklı ama ben korona oldum son gün adet oldum hemen 2.adetimdede hamile kaldım
-erCansu- Jessim ya bekarken de et parçası gbi seyler gelirdi ama koronadaj sonra ki adetimde aşırı derecede geldi alakası varmı bilmiyorum tabiki ama bidahaki seferede olursa doktra gidecegm
Jessim basaktpe12 🙈 hayırlı olsun intde araştırdım biraz erken menapoza neden oluyormuş ama ne bileyim 3. Gün sanki son gün gibi anlayamadım 🤷♀️
sedaykn Jessim 2 yaşında bir kızım var. Geçen ay erken menopoza gireceğimi öğrendim ve çok şaşırdım. Yumurtalarım tükenmiş. Şu an bunu okuyunca şüphelendim. Fark etmeden geçirdim mi acaba bundan olabilir mi daha 31 yaşındayım 🤷🏼♀️
Jessim sedaykn valla bende bilmiyorum canım antikor testinde çıkıyor diyorlar geçirip geçirilmediği. Yaşınıza göre hakkaten erken🌸