Oglum 8 aylık once 2 defa uyanırdı mama ıcmek ıcın artk uyanmıyor ama saga sola dönüyor mama yapıyorm 2 olcek anca ıcıyor ınstegram da güncel anne dıye bır doktor var o 7.ayından itibaren gece beslenmesi bıraktırılabılır demıstı bende bıraktırmak ıstyrm sızlernasıl yaptınız nasıl bıraktırdnz bır defa uyanmıs gıbı saga sola dönüyor 30 cc anca ıcıyor