Sefaserpil annem 7 8 senedir suwen markasından kullanıyor kendisi 105 mi 110 mu ne takıyor öyle düşünün kendi bedeninden 2 kat büyük beden alırdı kıyafetlerini hep suwen aldıktan sonra kendiyle o kadar barıştı ki. Yanlarını bile çok iyi topluyor, hani önü toplar yanlar çıkar ya onlar bile çok iyi görünüyor.. Tavsiye ederim