guzelannem_1 Merhaba annelerr, 3 aylık bebeğimin kalbinde küçük bi delik çıktı.. bu durumu yaşayan var mı içimi ferahlatmaya inanın çok ihtiyacım var. Başına gelen kimse varsa deneyimlerini dinlemek çok isterim
Umaybebek guzelannem_1 bizde de aynı şekilde var masum bir delik doktorunuz detaylıca açıklamış olmalı. Daha üç aylığız henüz geçmedi.
Gulgugul guzelannem_1 her bebekte doğumla birlikte olur o delik 1 yaşına kadar genelde kapanır oglumdaki normalden biraz daha büyüktü 18 ayda Kapandı stres yapmayın
Berrusunannesi guzelannem_1 hic korkma canım neolur ben iki ay yemedim icmedim sonra kendikiginden kapandı iki üç kişiden daha duydum hep kapanmış ama şuan ne söylesem için rahatlamicak ama maddi durumun iyise izmirde yaşıyorsan prof.ertürk levent var blmutlakangit çok rahatliyo
brnidldfn Genelde büyüdükçe kapaniyo canım doktor zaten seni bilgilendirmistir kızımda vardı ama 6 aylıkken kapanmıştı