Bebeğimin ayak paş parmağı içe doğru kırılınca o bölgede kızarıklık şişlik oluştu sanırım tırnak batması oluştu hangi krem iyi gelir ne yapabilirim bu durumdan dolayı hastanelere gitmek istemiyorum lütfen bilen başına gelen yardımcı olabilir mi bana 😔🙏🏻