Merhabalar herkese iyi akşamlar.Kızım 7.ayını bitirmek üzere; bu zamana kadar hiç sallamadık,sallamak da istemedim.İlk 3 aylık dönemde aşırı uykusuz günler geçirdim,yalnızdım çünkü.Kızım ne gece ne gündüz uyuyordu. Ben de o uyudukça yanında uyudum;zaten memede uyuyup kalıyordu.Gittikçe yanımızda yatmaya alıştı,neyse ki iyice daldıktan sonra beşiğe koyuyoruz artık,inşallah beşiğine alışır ama biraz zor gibi duruyor yine 40 kere uyanıyor.Bende yanında yatmadığım sürece uyumuyor,uyusun kalkayım diyorum; kalktığım dakika uyanıyor,ne piş piş işe yarıyor ne de başka bir şey.Yani uzun lafın kısası; ben yatıyorsam yatıyor ben kalkıyorsam kalkıyor.7 aydır eşimle karşılıklı çay bile içemiyoruz.Evle ilgilenmeyi geçtim; Hiçbir sosyal aktivitem yok;ne dizi,ne sohbet..Hep kızımla meşgulüm.Çok şükür bugünümüze sağlıklı olsun yeter diyorum ama biraz nefes almak istiyorumAynı durumda olup da bu durumu atlatan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?