Mom07262 Kızlar 10 aylığız hep böyle oluyor boynu pişik kremi kullandım her seferinde ama nafile alerji böyle mi oluyor bebeklerde hiç başıma gelmedi sadece boynunda var neyden olabilir?
ikiKudurukAnnesi Mom07262 egzamaya benziyor bu canım kızımın da boynunda vardı doktor krem verdi hemen geçti 2 3 güne
ikiKudurukAnnesi Mom07262 locoderm ama kortizonlu bir krem 5 gün sabah akşam kullanılıyor sonra kullanmiyorsun yine de doktoruna sor canım
Fatmagzl_2133 Mom07262 egzama bu benim kızımdada var doktorumun yazdığı bi krem vardı çok iyi gelmişti istersen ismini yazabilirim
Vefaanadnyadigar Mom07262 Alerjide olabilir bilemedim oglumun belinde olmuştu bu şekilde alerji demişti doktorum
2015 Mom07262 Benim kızımın yanakların da çıkıyor du travazol sürdük bide öpünce artıyor du öpmedik dikkat ettik geçti ama ara ara yine çıkıyor
bilgemira Mom07262 canim isilik benziyor balaban diye krem var sur aninda etki ediyor benim kizima etmisti
nur_eayni_h Mom07262 benim kızımda geçen kış olmuştu. O da örgü ceketlerden olmuştu. Ama giydirmeyiniz geçti hemen