Nevalikom yara olacak kadar olmamali ya,bence kbb ye göster. Çünkü benimki de kulaklari cok agriyormus gibi davraniyordu,cekistiriyordu. Cocuk doktoruna gosterdik, iltihap yok dedi. Disciye gosterdik disten kaynaklı değil kulak burun boğaza gösterin dedi. 7 aylikti, KBBci kulaklari fena dolmus ağrı yapar dedi,hafifce temizledi. Bir daha ugrasmadi öyle kulaklariyla.